avasin vahingossa photoshop 7:n ku piti avata cs2:n, mut sit sieltä löytykin hirvee pattern-kasa mitä mulla ei oo cs2:ssa, jee.
mulla olis huomenna matikkaa mut en varmaan jaksa mennä ku ei 1) kiinnosta ja 2) turhaa lähtee ikaalisiin kaheks tunniks ku matkoihinki menee saman verran. yhyy.
Kommentit